vrijdag 3 mei 2013

Elf Fantasy Fair - 20 april jl


Het was een heerlijk dagje en blij dat ik dit heb mogen meemaken. Overdruk, we moesten lang in de rij staan, ook als we naar het toilet moesten. Bij de dames was het lang wachten vooraleer we op pad gingen in het park. Je zag de mooiste kostuums en bijna niemand die niet verkleed was. Het weer hadden we mee, de zon scheen in de middag maar echter wel koud door de harde wind. Je kon er van alles kopen en speciaal eten, lekkere koffie uit een stenen mok, met 4 euro borg..:) maar wel heerlijk. Eindelijk kon ik mijn ring kopen met een zwarte steen die ik voor de inwijding nodig heb die nu echt naderd op 25 mei a.s. en ik had een mooie cameleon gekocht met een jong meisje er op. Verder alleen genoten van het dansen en muziek die rondom aanwezig was, samen met de middeleeuwse taferelen . Hoop er volgende keer weer te zijn en ik zou zeggen geniet van de foto's. Als je erop klikt zie je ze in een serie vergroot.
































Dit is onze clan The Triple Goddess- compleet!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten